dinsdag 29 september 2009

Rooftops, enzo

Ik kan dan wel net doen alsof ik hier alleen maar fancy feestjes afloop en in leuke jurkjes fijne cocktails drink, eigenlijk is dat niet helemaal waar:
Ja, ik was daar. At that very moment - zoek maar goed. Sterker nog, ik heb op zaterdagochtend na een iets te korte nacht twee uur in de rij gestaan om daar te kunnen zijn. Want wie durft te ontkennen dat of het nou in een schuur, op societeit of in een foute Duitse kroeg is, genoeg bier en de juiste 'Stimmung' wonderen doen?
Gelukkig verbreed ik toch ook op uitgaangsgebied mijn horizon. Figuurlijk (van Braziliaanse tenten tot Amerikaanse Sports Bars..) maar ook letterlijk, want wauw, wat een fantastische rooftops hebben ze hier!
Meestal vergeet ik mijn camera, of vergeet ik foto's te nemen. En vaak is dat maar goed ook. Als ik in een gelukkige bui - na inderdaad een aantal fijne cocktails - toch besluit dat het uitzicht het vastleggen waard is, is dit namelijk het resultaat..:

Ik geef toe dat het geen fotografische hoogstandjes zijn, maar laten we het er maar op houden dat ik gewoon iets te veel aan het genieten was om me daar druk om te maken.

2 opmerkingen:

  1. Ha Ing, mén, ik zie groen van jaloezie ;) Wat kun jij leuk schrijven trouwens! Hier gaat alles gewoon zijn gang, niet zo groots & meeslepend als NY, maar gewoon Herfst In Leiden. Ook fijn, vooral vanuit een nieuw appartement :D

    x Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ing, wat een heerlijke verhalen, geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen