woensdag 7 oktober 2009

Zomaar een zonnige zondag

De herfst begint aan terrein te winnen.. Nu op 1 oktober de central heating is aangeslagen - ineens is mijn kamer dag en nacht een sauna, wat niet alleen benauwend maar vooral ook milieuonvriendelijk is... - lijkt het weer zich daaraan aan te passen en moet ik truien en jassen gaan kopen.
Zondag was echter een prachtige dag. En hoewel ik heel wat uurtjes in de bieb moest zitten om na een weinig productieve vrijdag en zaterdag op maandag weer enigszins bij in class te kunnen verschijnen, kon ik het niet laten een uurtje buiten op de Campus door te brengen. Die bleek bevolkt door honderden ouders met buggy's en kinderen in het kader van de 'The New York Times Great Children's Read'; een geweldig initiatief om New Yorkse kinderen op jonge leeftijd enthousiast aan het lezen te krijgen.
Niet alleen had de Columbia-omgeving waarschijnlijk een inspirerende werking op de aanwezige bezoekers, de kinderlijke onschuld en vooral de presentatie van een 10 jaar oude auteur die al drie boeken op zijn naam had staan maakten ook dat ik vervolgens weer vol goede moed terug kon naar de Law School Library.

1 opmerking:

  1. Opeens, plotseling, stuitte ik op jouw log. Rake observaties en een leuke inzage in jouw het leven in wereld van de Ivy league. Je hebt er een fan bij!

    Gerben

    BeantwoordenVerwijderen